W miniony weekend brałem udział w hackathonie. Gdyby ktoś nie wiedział co to jest, to spieszę z wyjaśnieniem. Otóż, hackathon jest to inicjatywa której głównym celem jest napisanie aplikacji bądź gry w wyznaczonym przez organizatorów czasie.
Pomysł
Miniony hackathon trwał 48 godzin - od 00:00:00 UTC z piątku na sobotę, do 23:59:59 UTC z niedzieli na poniedziałek.
To już mój kolejny taki hackathon, podczas którego udało się stworzyć grę na przeglądarki komputerowe. Brałem udział w kilku hackathonach, np: DevCapms organizowany przez DevMeetings, 2 razy w Node Knockout.
Miniony hackathon był organizowany przez ekipę z Static Showdown.
Projekt
W projekcie uczestniczyły jeszcze dwie osoby: Kamil Załęski oraz Konrad Kowalski.
Stworzyliśmy grę typu multi-player, do przetestowania tutaj: https://ss15-dumplings.divshot.io/.
Nasze oficjalne zgłoszenie gry jest dostępne pod adresem: 2015.staticshowdown.com/teams/dumplings.
Technologie
Wykorzystaliśmy następujące technologie:
- Phaser.js - najlepszy framework do tworzenia gier
- Backbone.js - nie wiem po co, ale wykorzystaliśmy...
- Użytkowe: Lodash, jQuery, Promise.js, Require.js
- narzędzie Gulp do ogarniania zadań projektowych
- oraz bazę Firebase idealną do zastosowań tymczasowych
Pitch video
Po stworzeniu aplikacji zmontowałem krótki film dot. aplikacji. Do obejrzenia poniżej:
Nagrody
Nagrody dla najlepszych są bardzo obfite i jest ich dużo, więc cień szansy jest, pewnie na jakąś smycz 😄