Przejdź do treści

Hackathon: Static Showdown #2 (2015)

W miniony weekend brałem udział w hackathonie. Gdyby ktoś nie wiedział co to jest, to spieszę z wyjaśnieniem. Otóż, hackathon jest to inicjatywa której głównym celem jest napisanie aplikacji bądź gry w wyznaczonym przez organizatorów czasie.

Baner promujący artykuł

Pomysł

Miniony hackathon trwał 48 godzin - od 00:00:00 UTC z piątku na sobotę, do 23:59:59 UTC z niedzieli na poniedziałek.

To już mój kolejny taki hackathon, podczas którego udało się stworzyć grę na przeglądarki komputerowe. Brałem udział w kilku hackathonach, np: DevCapms organizowany przez DevMeetings, 2 razy w Node Knockout.

Miniony hackathon był organizowany przez ekipę z Static Showdown.

Projekt

W projekcie uczestniczyły jeszcze dwie osoby: Kamil Załęski oraz Konrad Kowalski.

Stworzyliśmy grę typu multi-player, do przetestowania tutaj: https://ss15-dumplings.divshot.io/.

Nasze oficjalne zgłoszenie gry jest dostępne pod adresem: 2015.staticshowdown.com/teams/dumplings.

Technologie

Wykorzystaliśmy następujące technologie:

Pitch video

Po stworzeniu aplikacji zmontowałem krótki film dot. aplikacji. Do obejrzenia poniżej:

Nagrody

Nagrody dla najlepszych są bardzo obfite i jest ich dużo, więc cień szansy jest, pewnie na jakąś smycz 😄